Přátelé, kamarádi, příznivci 🙂

Počasí už přeje tomu, že i „amatérští“ bosonožci mohou vyrazit nalehko do svět(l)a.

A tohle prostě miluju … trávu a hlínu a teplo slunce na chodidlech … snažím se si to užívat úplně maximálně … uvažuju, že si ušiju vlastní barefoot botky o což se určitě podělím, pokud to dojde k úspěšnému cíli. Kontakt se Zemí je hrozně nabíjející, teď když dělám stáž v novém oboru, tak když příjdu domů, plácnu sebou hned na zem před domem na trávu a zároveň do hlíny 🙂 No dobře … tak se nejdřív převlíknu, to jo no 😀

Chůze naboso je úžasně zdravá. Na chodile je „mapa“ našich vnitřních orgánů … kde to bolí? Kde to tlačí? Kde je puchýř? Tam může být problém uvnitř těla. Napoví ti některá kniha o reflexologii. A promasírováním, třeba právě chůzí naboso, stimuluješ vnitřní orgány k jejich správné činnosti. A je to také jeden z krůčků blíže k jednoduchosti života, ve které je krása. O masáži jsem kdysi napsala:

Masáž chodidel!
Unaveni, či neveseli, či neunavení, veselí ale ve stresu? Zkuste si v obědovou pauzu namasírovat chodidla. Jednoduchá relaxační masáž vychází z reflexní masáže plosky nohy, ale nejde přímo o tlak na body jednotlivých orgánů, ale o harmonizaci všech a uvolnění.

– Přes nárt přejedeme celou dlaní, dále přes prsty a prsty jakoby zabalíme do klubíčka a celou plochou dlaně pohladíme celou plochu plosky nohy. Několikrát.
– Vnitřní hranu plosky nohy obtáhneme palcem, vnější též.
– Celou plosku nahy proťukáme prsty.

My to s dětmi děláme ve volných chvílích vždy při větší koncentraci stresu přes den.

„Zabalíme, zabalíme,
obejdeme, obejdeme,
přeběhneme“
🙂

Zajímavé články o chůzi a běhu naboso: http://www.nohynaboso.cz/uvod/

Krásné vykročení do nového týdne přeji 🙂